سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مولانا سید صفی حیدر

حوزه/ دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هندوستان با اشاره به شیوع کرونا در این کشور گفت: شبانه روز مشغول خدمت رسانی به مردم شده ایم و این کار بدون تفریق دین و مذهب انجام می گیرد۔

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هندوستان در پیامی به آیت الله اعرافی از نامه ایشان قدردانی کرد.

متن نامه دبیرکل سازمان تنظیم المکاتب هندوستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله حاج آقای اعرافی دام ظله

ریاست محترم حوزه علمیه قم

سلام علیکم و رحمة اللّٰه و برکاته

با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض ادب؛

همانگونه که جنابعالی مستحضر هستید در هندوستان نیز مثل همه دنیا با شیوع ویروس کورونا که واقعیتش مشکوک به نظر می رسد، هزاران نفر به آن مبتلا شده و تعدادی جان شان را از دست داده اند و برای پیشگیری از شیوع آن دولت کل کشور را تعطیل کرده و همه فعالیتهای کشور از جمله فعالیت های اقتصادی به حالت تعلیق درآمده است.

این تعطیلی بر اقتصاد مردم اثر بسیار منفی گذاشته است، لذا این بنده ضعیف با حول و قوت الهی با این شعار "ای شیعیان علی(ع) کسی گرسنه نماند" خدمت  بشر دوستانه را آغاز نمودم و با همکاری کارمندان و وابستگان سازمان تنظیم المکاتب، شبانه روز مشغول خدمت رسانی به مردم شده ایم و این کار با وسایل و امکاناتی که خدای منان در اختیار ما قرار داده است بدون تفریق دین و مذهب انجام می گیرد.

در این زمان که همه ما با این ویروس نامرئی درگیریم نامه حضرت عالی به ما نیرو می بخشد که هر چه بیشتر به مردم نیاز مند، مایحتاج اولیه شان را برسانیم.

این مطلب برای همه روشن است که انقلاب اسلامی نه تنها مردم شریف ایران را مصونیت داد بلکه از همه مظلومان و مستضعفان جهان حمایت می کند و از حقوق آنان دفاع می نماید که فلسطین و لبنان و سوریه و عراق از شواهد ابرز آن می باشند. این واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد که جمهوری اسلامی ایران همیشه از مظلومین و مستضعفین حمایت و پشتیبانی کرده و می کند؛ بلکه عالم انسانیت را از شر شیاطینی مثل داعشیها علی رغم حمایت های همه جانبه مستکبرین جهان از داعش، مصونیت و تحفط بخشید.

 امید واریم که انشاء الله ایران اسلامی در محاذ دفع شر این بلای ساخت دست شیطان‌های انسان نما هم پیشرو خواهد بود.

در این زمان با وسایل بروز و فضای مجازی همه ما از احوال و مشکلات  یک دیگر اگر علم تفصیلی نداریم علم اجمالی که حتما داریم. لذا ما یقین داریم توصیه ها و تجربه های حضرت عالی برای ما مفید خواهد بود و ما از آن استقبال می کنیم.

برای تعجیل ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دست به  دعاییم.

صحت و سلامتی مقام معظم رهبری، آیات عظام و مراجع کرام و مومنین و مسلمین و دفع وبای کرورونا را از خداوند کریم و رحیم  مسئلت می نمائیم.

در آخر یک استدعا داریم که خدمت پدر حنون ما رهبر بزرگوار از جانب ما مساکین عرض نمایید که در این شب‌ها و روز های متبرک در مواقع استجابت دعا  ما را در دعای خیرشان فراموش نفرمایند.

والسلام علیکم وعلی کل مومن ومومنة و رحمة الله و برکاته

العبد العاصی الخائف الراجی

سید صفی حیدر

دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب هندوستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • AE ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    هند چقدر مسلمان و شیعه داره؟